Izčrpana nafta(sodi):
6,880,385,600

Populacija sveta:
6,880,385,600

3D lenticular print

NABAVNA UPORABNOST

Tehnologija »HumanEyes'« (človeške oči) se uporablja za ustvarjanje odličnega dizajna na stojalih, plakatih, vhodnih vratih, oknih ter kjerkoli v prodajnem okolju. 3D tehnologija je stroškovno učinkovit način preoblikovanja tradicionalnih, trgovinskih medijev, v močna, vplivna marketinška orodja. Moč 3D v kombinaciji z lentikularnimi učinki, kot sta »flip« in »motion«, se neposredno odraža na povečani prodaji. Coca Cola v Mehiki poroča o povprečni rasti prodaje za 11%, po uporabi desetih 3D prodajnih avtomatov nameščenih na letališču v Mexico City.

Dogodki na prostem in prireditve

3D in drugi lentikularni učinki so prebili zaznavanje tiska in prikaza samega, ter povečali moč ustavljanja in vztrajnosti oglaševanja na prostem in grafičnih dogodkov. »HumanEyes« tehnologija zapolnjuje dramatično vrzel s povečanjem intenzivnosti barv, velikosti in slik. Tržne raziskave kažejo, da široki 3D formati lentikularnega oglasa povečujejo vztrajnost opazovalca za 4-krat (v primerjavi z 2D sliko), moč oglaševanja pa povečajo za 5-krat.

PRIMER:

Naročnik: Tachanat Hof Haminhara

Tachanat Hof Haminhara je izraelsko podjetje, ki se ukvarja s prodajnimi avtomati svežega francoskega krompirčka po državi. Družba, ki se nahaja v Tel Aviv-u, ima v lasti več kot 65 prodajnih avtomatov, nameščenih na javnih mestih, kot so železniške postaje, avtobusna postajališča, bolnišnice in bencinske črpalke.

Poslovni izziv: Očesu vpadljivi prodajni avtomati

''Želel sem, da bi moj enkraten stroj stopil korak višje od drugih'', pravi Shlomi Horn, generalni direktor Tachanat Hof Haminhara.

»Delali smo nov načrt za stroj in tako upoštevali različne rešitve, kot je npr. vakuumsko pakiranje.«

»Izziv je bil najti drugačno, značilno rešitev, ki bi pritegnila in ohranila pozornost naključno mimoidočih.«

Rešitev: osvetljeni 3D plakati

»Tehnologijo »HumanEyes« nam je priporočilo prehrambno podjetje Nestle. Kasneje smo sodelovali s fotografskim studiem, kjer so nam izdelali 1,2 metra osvetljeni 3D plakat. Pol leta kasneje, so bili stroji pripravljeni za uporabo.«

Rezultati: 16% povečanje prodaje!

45 avtomatov s 3D ploščo je bilo nameščenih po vsej državi. Rezultati so bili takojšnji in presenetljivi: "Zahvaljujoč »HumanEyes« tehnologiji, smo poročali o 16% povečanju prodaje in to v zelo kratkem času, kar je posledično pripeljalo do sodelovanja z velikimi podjetji, kot so Coca Cola in Mashkar (vodilno izraelsko podjetje s prodajnimi avtomati). To so bile naše prve lentikularne izkušnje in rezultati so res presegli naša začetna pričakovanja! “

Atelje Gobec

Vse pravice pridržane 2010